خانه :: اساتید :: اخبار
 
 
بروزرسانی: 23-8-1402
گردش کار و مراحل رزرو سالن های روابط عمومی

معرفی:

لزوم سالن ها در سازمان: یکی از مهمترین بخش های یک ارگان و یا یک اداره سالن کنفرانس است که در آن سطوح مختلف اداری و مدیریتی جلسه و مراسمات برگزار گردد، بدین جهت آراستگی ، زیبایی دکوراسیون، و آرامش محیط مذکور در ارگان ها یا ادارات دارای اهمیت ویژه ای می باشد که مستلزم رعایت قوانین حاکم برآن مجموعه بوده و رعایت آن به هم‌افزایی بیش از پیش کمک خواهد نمود.

گردش کار:

پرسش های متداول:

  1. امکان رزرو سالن ها توسط همه اشخاص وجود دارد؟ خیر فقط کسانی که از طرف روابط عمومی یوزر و پسورد برای کاربر در سامانه تعریف شده باشد ممکن هست.
  2. چگونه از قطعی بودن سالن رزرو شده خود مطلع گردیم؟ تا 24 ساعت امکان تایید از طرف کارشناس روابط عمومی میباشد لذا در این بازده زمانی با مراجعه به سایت رزرو سالن ها می توانید از قطعی بودن رزرو خود اطمینان حاصل نمایید.
  3. زمان رزرو برای روزهای تعطیل امکان پذیر میباشد؟ خیر،در صورت مهم و اضطراری بودن برنامه از طریق نامه به رئیس روابط عمومی و عقد قرارداد این مهم امکان پذیر خواهد بود.
  4. رزرو سالن ها به صورت روزانه یا ساعتی میباشد؟سالن و لابی غدیر و کریدور نمایشگاهی سهروردی به صورت روزانه بوده، سالن سهروردی به صورت هر روز 2 سانس و سالن جلسات اندیشه و شهریاری به صورت ساعتی با رعایت نیم ساعت فاصله بین دو جلسه امکان پذیر میباشد.
  5. آیا امکان رزرو برای هفته ها وماههای آتی وجود دارد؟ خیر،برای انسجام وانضباط برنامه ریزی هر کاربر تا 2 هفته بعد امکان رزرو خواهد داشت در صورت اهمیت مراسم (مثل کنفرانس ها و ...)طی مکاتبه ای با روابط عمومی توسط کارشناس روابط عمومی برای ماهها و هفته های اتی انجام میگیرد.
  6. برای پوشش پذیرایی و خدمات نظافت سالن ها چه کار باید کرد؟با توجه به محدودیت نیرو در روابط عمومی کلیه خدمات از قبیل پذیرایی و نظافت پس از برگزاری سالن ها بر عهده برگزار کننده مراسم خواهد بود .

پیوندهای مرتبط:

salon.znu.ac.ir 

کارشناس مربوطه: محمد رضا صیدی