خانه :: اساتید :: اخبار

مناقصه خرید و تحویل سیستم سکوی ابری هوش مصنوعی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از چهارشنبه 3 اسفند تا روز شنبه 6 اسفند 1401



آگهی مناقصه عمومی  یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید و تحویل سیستم سکوی ابری هوش مصنوعی (AIBOX) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1401را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط ( دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در تولید و ارائه رایانه های غیرMain Frame ، دارا بودن حداقل رتبه 2انفورماتیکدر خدمات پشتیبانی، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی ، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفور ماتیک در آموزش و پژوهش و حداقل 5 سال سابقه و ارائه پشتیبانی به صورت 24 ساعته ) واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه دارای شرایطمی‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 03/12 /1401 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع):192

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:2001003798000017

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روزچهارشنبه تاریخ 1401/12/03 تا ساعت 18 روز شنبه تاریخ 1401/12/06 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10صبح روز شنبه تاریخ 1401/12/20

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 14 روز شنبه تاریخ 1401/12/20 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 10/000/000/000 ریال (یک میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های منطقه زنجان) می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روزشنبه تاریخ 1401/12/20 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 ومدیریت انفورماتیک33052650

روابط عمومی دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 01-12-1401
آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات


آگهی مزایده عمومی (نوبت اول)
فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری احداث نیروگاه خورشیدی در دانشگاه زنجان


آگهی مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH )
مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1403


مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی دانشگاه زنجان برای سال 1403
آگهی مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی، نظافت و جمع آوری زباله ساختمان‌های دانشگاه زنجان به صورت حجمی


آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403
مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403 همزمان با ارزیابی کیفی

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده آپارتمان دانشگاه زنجان واقع در شهر تهران

ادامه اخبار با موضوع مناقصات/مزایدات