خانه :: اساتید :: اخبار

مزایده 3 دستگاه اتوبوس بیابانی دانشگاه زنجان
مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: از روز چهارشنبه 31 فروردین لغایت دوشنبه 5 اردیبهشت 1401



آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد 3 دستگاه اتوبوس بیابانی بنز مدلo500rs163-30دانشگاه زنجان را از طریق انجام مزایده عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط طبق مجوز کمیسیون ماده 2 اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به شماره 990114 به تاریخ1400/12/26،واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مزایده ، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مزایده ‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/02/01می‌باشد.

الف- شماره مزایده (مرجع):180

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:1001003798000001

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت:مزایده ‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روزچهارشنبه تاریخ1401/01/31 تا ساعت 18 روز دوشنبه تاریخ 1401/02/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/02/18

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 صبح  روز دوشنبه تاریخ 1401/02/19 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مزایده:سپرده شرکت در مزایده شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان)برای هر دستگاه اتوبوسکه جمعاً6/000/000/000 ریال می‌باشد که واریزبه شماره حساب 4001086207379272 و به شماره شبای 9801000040011086207379272 irنزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان  و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم:مزایده ‌گران،از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف،ب وج الزاما تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مزایده ‌گران به غیر از اقدام ازسامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/02/18 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 و واحد نقلیه 33052237

روابط عمومی دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 28-01-1401
آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات


آگهی مزایده عمومی (نوبت اول)
فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری احداث نیروگاه خورشیدی در دانشگاه زنجان


آگهی مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH )
مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1403


مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی دانشگاه زنجان برای سال 1403
آگهی مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی، نظافت و جمع آوری زباله ساختمان‌های دانشگاه زنجان به صورت حجمی


آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403
مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403 همزمان با ارزیابی کیفی

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده آپارتمان دانشگاه زنجان واقع در شهر تهران

ادامه اخبار با موضوع مناقصات/مزایدات