آگهی مناقصه عمومی
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب و ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان برای سال 98- 97 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 97/04/09 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 102
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 200973798000002
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 8 روز شنبه تاریخ 97/04/09 لغایت تا ساعت 12 روز شنبه به تاریخ 97/04/16 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 12 روز سه شنبه تاریخ 97/04/26
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز چهارشنبه تاریخ 97/04/27 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 300/000/000 ریال به شماره حساب1703051819 بانک تجارت به نام سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.
تذکر مهم: مناقصهگر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای مذکور را میبایست به صورت فیزیکی تا ساعت 14 تاریخ 97/04/26 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352