خانه :: اساتید :: اخبار

مناقصه فضای سبز
تاریخ فروش اسناد: از روز دو شنبه مورخ 94.10.21 لغایت روز شنبه مورخ 94.10.26.



 

 

آگهی مناقصه

(نوبت اول)

 دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، بهسازی و مرمت فضای سبز را در سال95-1394 از طریق انجام مناقصه به موسسات و شرکتهای دارای مجوز معتبر واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد با واریز مبلغ 200/000 ریال به حساب 2178622501004 بانک ملی شعبه سبزه میدان به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان، به مدیریت امورحقوقی دانشگاه مراجعه نمایند.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: واریز مبلغ 200/000/000ریال معادل بیست میلیون تومان، به شماره حساب 51819 بنام سپرده دانشگاه زنجان نزد بانک تجارت و ارائه اصل فیش بانکی به دانشگاه، یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی و یا چک تضمین‌شده بانکی می‌باشد.

تاریخ فروش اسناد: از روز دو شنبه مورخ 94.10.21 لغایت روز شنبه مورخ 94.10.26.

محل فروش اسناد: دانشگاه زنجان، سازمان مرکزی طبقه اول، مدیریت امورحقوقی و قراردادها درروزهای اداری از ساعت 8 صبح الی 15:00 بعد از ظهر.

آخرین مهلت تحویل پیشنهادات به دانشگاه (دبیرخانه مرکزی) تا ساعت 10:00 صبح روز سه‌شنبه مورخ 94.11.06. 

تاریخ برگزاری جلسه مناقصه و بازگشایی پاکات: روز سه‌شنبه مورخ 94.11.06 ساعت11:00 صبح.

محل برگزاری جلسه: دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه زنجان.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های33052639 و 33052731  تماس حاصل نمایند.

 شرایط مناقصه نگهداری، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال95-1394

(نوبت اول)

 الف) شرایط پیمانکاران

 1- دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار کافی در زمینه ایجاد و نگهداری فضای سبز با ارائه رونوشت قراردادهای بالای هفت‌صد میلیون ریال منعقد شده با نهادهای انقلابی، دستگاههای دولتی یا شرکتهای دولتی و دانشگاه های آزاد . در ضمن رضایتنامه کتبی از کارفرمایان نیز باید پیوست گردد.

تبصره: به قراردادهای منعقده با شرکتهای خصوصی و اشخاص حقیقی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع فضای سبز، همچنین ارائه رونوشت اساسنامه شرکت و آخرین تغییرات انجام شده روزنامه‌ای که توسط اداره ثبت اسناد مربوطه برابر با اصل شده باشد الزامی است.

3- داشتن تأیید صلاحیت با مدت قانونی  از اداره کار و امور اجتماعی در موضوع فضای سبز و باغبانی.

4- تأیید، امضاء و مهر شرایط مناقصه « فرم حاضر» (با قید جمله قبول دارم درکلیه صفحات).

5- تأیید،‌ امضاء و مهر پیش‌نویس قرارداد (با قید جمله قبول دارم در کلیه صفحات).

6- داشتن رتبه و ظرفیت کاری با ارائه برگه خود اظهاری( فرم شماره 7 پیوست می‌باشد).

7- ارائه تصویر گواهینامه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده.

8- تکمیل فرم عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی.(فرم شماره 6 پیوست می‌باشد).

9- ارائه قیمت پیشنهادی طبق فرم پیوست.

10- به کار گیری نیروی فنی و دارای تجربه در آبیاری مکانیزه به تأیید کارشناس مسئول فضای سبز الزامی می‌باشد.

 ب) مشخصات و شرح عملیات فضای سبز:

حسب مفاد مواد 1، 2، 3 و4 پیش‌نویس قرارداد پیوست.

تبصره:مساحت باغات و درختان دانشگاه طبق لیست پیوست حدود 46 هکتار می باشد که  43 هکتار آن به روش آبیاری قطره‌ای و حدود 2 هکتار آن به روش لوله‌گذاری پای درخت و1 هکتار آن به روش سنتی آبیاری می‌گردد.

از 8 هکتار چمن 7.5 هکتار آن به صورت آبیاری تحت فشار ( مخفی شونده ) بوده و نیم هکتار به صورت دستی (با شیلنگ) می باشد. (چمن زنی و حاشیه زنی حداکثر 8 روز یکبار می‌باشد).

 ج) سایر موارد:

1- تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به عهده پیمانکار می‌باشد و پیمانکار موظف است حقوق و مزایای کارگران را هر ماه برابر قانون کار سال 1394و 1395 پرداخت نماید. بدیهی است پرداخت مبلغ قرارداد ماه بعد به پیمانکار منوط به پرداخت حقوق ماه قبل کارگران می‌باشد.

2- در صورتی که دانشگاه دچار کمبود آب شود، آبیاری چمن‌ها و درخت‌ها بعد از وقت اداری دانشگاه الزامی خواهد شد و در این زمینه با هماهنگی کارشناس مسئول فضای سبز اقدام خواهد شد.

3- پرداخت کلیه کسورات قانونی از جمله بیمه و مالیات به عهده پیمانکار می‌باشد.

4- شیلنگ آبیاری مورد نیاز توسط پیمانکار تأمین خواهد شد.

5- ایاب و ذهاب کارگران و تأمین غذای آنان به عهده پیمانکار می‌باشد.

6- جمع‌آوری چمن‌ها، شمشادها و گلهای کوتاه شده، علفهای هرز و درختان هرس شده و نخاله‌های فضای سبز و آشغال از محوطه فضای سبز و انتقال آن به محل های مورد نظرکارفرما به عهده پیمانکار می‌باشد.

7- سرند و انتقال کود حیوانی از محل دپوی کود (داخل دانشگاه جهت کودپاشی و چمن‌کاری) تا پای کار بعهده پیمانکار می‌باشد.

8- ارائه یک فقره ضمانت‌نامه بانکی به منظور حسن اجرای تعهدات به میزان 10% قیمت کل پیشنهادی با تاریخ انقضای یکساله که با صلاحدید دانشگاه قابل تمدید می‌باشد، الزامی است.

9- جهت حسن انجام کار ناشی از مفاد قرارداد، از هر صورت وضعیت پرداختی 10% از کل کارکرد در هر ماه کسر خواهد گردید.

تبصره: آزاد نمودن ضمانت‌نامه بانکی، پرداخت 10% حسن اجرای تعهدات منوط به تسویه حساب پیمانکار از سازمان تأمین‌اجتماعی، رضایت کارگران از حیث برخورداری از مزایای مندرج در قانون کار و تحویل سالم اموال واگذار شده و تأیید مسئول فضای سبز دانشگاه می‌باشد.

10- تأمین بذر، کود، نهال و گلهای فصلی و زینتی به عهده کارفرما می‌باشد.بدیهی است در صورت قصور در مراحل کاشت، تأمین مجدد بر عهده پیمانکار می باشد.

11- تهیه و تأمین سم مورد نیاز (اعم از علف کش و آفت کش) جهت سمپاشی به عهده پیمانکار می‌باشد.

12- جمع آوری و حمل شیلنگهای فضای سبز (بصورت روزانه) در مناطق مختلف به عهده پیمانکار می‌باشد.

13- حذف درختان و درختچه‌های خشک شده و هرس گلدهی در زمان مقرر با هماهنگی کارفرما بعهده پیمانکار می‌باشد.

14- پرداخت مبلغ قرارداد بصورت ماهانه منوط به تأیید صورت وضعیت پیمانکار توسط کارشناس مسئول فضای سبز دانشگاه می‌باشد.

15- آماده‌سازی و کاشت گل‌های فصلی و درختچه های زینتی به عهده پیمانکار می‌باشد.

16- زمان بازدید توجیهی برای عموم شرکت کنندگان روز یک‌شنبه مورخ  94.10.27  ساعت 9 صبح بوده که از مقابل درب اصلی سازمان مرکزی شروع خواهد شد. حضور کلیه شرکت کنندگان محترم الزامی می‌باشد.

 د) مدت قرارداد:

مدت قرارداد از تاریخ 1394.12.01 لغایت 1395.09.15 (نه ماه و 15 روز) خواهد بود.

 ه) نحوه شرکت در مناقصه

1- واریز مبلغ 200/000/000 ریال(بیست میلیون تومان) به حساب شماره 51819 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش واریزی و یا به مبلغ فوق الذکر ارائه ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی در وجه دانشگاه به عنوان سپرده شرکت در مناقصه.

2- شرکت کنندگان در مناقصه می‌بایست مدارک خواسته شده را به قرار ذیل در پاکات قرار داده و هر سه پاکت را در لفاف مناسب و لاک و مهر شده قرار داده و حداکثر تا ساعت 10 روز سه شنبه مورخ94.11.06 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه تحویل و رسید دریافت دارند.

پاکت الف: اساسنامه شرکت به همراه آخرین تغییرات، مستندات مربوط به سوابق کاری، مستندات مربوط به صلاحیت های کاری

پاکت ب: فرم تأیید شرایط شرکت در مناقصه، پیش‌نویس قراردادها، فرم خوداظهاری، فرم مالیات بر ارزش افزوده، فرم منع مداخله کارکنان دولتی

 پاکت ج شامل دو پاکت مجزا به قرار ذیل:

پاکت ج الف : پاکت سر بسته حاوی ضمانت‌نامه سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ج ب: آنالیز و قیمت پیشنهادی

 توجه: نسبت به ارایه قیمت بر اساس جدول آنالیز پیوست ((جدول شماره 8)) اقدام گردد و در صورت لزوم سایر موارد با ارایه توضیحات تکمیل گردد.

توجه: شرکت کنندگان در مناقصه بایستی قیمت پیشنهادی خود را به صورت قطعی، هم به ریال و هم به حروف در پاکت لاک و مهر شده ارائه نمایند. در صورت مغایرت بهای عددی و حروفی، قیمتی که به حروف درج شده است ملاک بررسی خواهد بود.

توجه: به پیشنهادات قلم خورد شده و مخدوش و ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-         دانشگاه بر اساس مقرارارت آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

-         هزینه دو نوبت آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

-    در صورت انصراف نفر برنده، سپرده وی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد و در غیر اینصورت برنده مناقصه حداکثر در مدت یک هفته پس از اعلام نتایج بایستی نسبت به ارائه ضمانتنامه بانکی و تنظیم و امضای قرارداد اقدام نماید.

- زمان بازگشایی پیشنهادات در صورت دریافت پیشنهاد از سوی حداقل 3 نفر در مورخ 94.11.06 راس ساعت 11:00 صبح در محل دفتر معاونت اداری و مالی واقع در سازمان مرکزی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

 
((مدیریت امورحقوقی و قراردادهای دانشگاه زنجان))

 
 


ارسال شده در مورخه: 21-10-1394
آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی


افتتاح راه بند خیابان یکطرفه دانشکده کشاورزی
راه بند خیابان یکطرفه دانشکده کشاورزی قدیم تایید و افتتاح گردید.


انتصاب رئیس و اعضای میز تخصصی روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
رئیس و اعضای میز تخصصی روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور در استان زنجان منصوب شدند.


آیین تقدیر از افتخار آفرینان دانشگاه زنجان
آیین تقدیر از افتخار آفرینان دانشگاه زنجان با حضور ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.


پیام نوروزی ریاست محترم دانشگاه
فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد.

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع دفتر ریاست و روابط عمومی