خانه :: اساتید :: اخبار

مناقصه فضای سبز
تاریخ فروش اسناد: از روز دو شنبه مورخ 94.10.21 لغایت روز شنبه مورخ 94.10.26.



 

 

آگهی مناقصه

(نوبت اول)

 دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، بهسازی و مرمت فضای سبز را در سال95-1394 از طریق انجام مناقصه به موسسات و شرکتهای دارای مجوز معتبر واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد با واریز مبلغ 200/000 ریال به حساب 2178622501004 بانک ملی شعبه سبزه میدان به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان، به مدیریت امورحقوقی دانشگاه مراجعه نمایند.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: واریز مبلغ 200/000/000ریال معادل بیست میلیون تومان، به شماره حساب 51819 بنام سپرده دانشگاه زنجان نزد بانک تجارت و ارائه اصل فیش بانکی به دانشگاه، یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی و یا چک تضمین‌شده بانکی می‌باشد.

تاریخ فروش اسناد: از روز دو شنبه مورخ 94.10.21 لغایت روز شنبه مورخ 94.10.26.

محل فروش اسناد: دانشگاه زنجان، سازمان مرکزی طبقه اول، مدیریت امورحقوقی و قراردادها درروزهای اداری از ساعت 8 صبح الی 15:00 بعد از ظهر.

آخرین مهلت تحویل پیشنهادات به دانشگاه (دبیرخانه مرکزی) تا ساعت 10:00 صبح روز سه‌شنبه مورخ 94.11.06. 

تاریخ برگزاری جلسه مناقصه و بازگشایی پاکات: روز سه‌شنبه مورخ 94.11.06 ساعت11:00 صبح.

محل برگزاری جلسه: دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه زنجان.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های33052639 و 33052731  تماس حاصل نمایند.

 شرایط مناقصه نگهداری، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال95-1394

(نوبت اول)

 الف) شرایط پیمانکاران

 1- دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار کافی در زمینه ایجاد و نگهداری فضای سبز با ارائه رونوشت قراردادهای بالای هفت‌صد میلیون ریال منعقد شده با نهادهای انقلابی، دستگاههای دولتی یا شرکتهای دولتی و دانشگاه های آزاد . در ضمن رضایتنامه کتبی از کارفرمایان نیز باید پیوست گردد.

تبصره: به قراردادهای منعقده با شرکتهای خصوصی و اشخاص حقیقی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع فضای سبز، همچنین ارائه رونوشت اساسنامه شرکت و آخرین تغییرات انجام شده روزنامه‌ای که توسط اداره ثبت اسناد مربوطه برابر با اصل شده باشد الزامی است.

3- داشتن تأیید صلاحیت با مدت قانونی  از اداره کار و امور اجتماعی در موضوع فضای سبز و باغبانی.

4- تأیید، امضاء و مهر شرایط مناقصه « فرم حاضر» (با قید جمله قبول دارم درکلیه صفحات).

5- تأیید،‌ امضاء و مهر پیش‌نویس قرارداد (با قید جمله قبول دارم در کلیه صفحات).

6- داشتن رتبه و ظرفیت کاری با ارائه برگه خود اظهاری( فرم شماره 7 پیوست می‌باشد).

7- ارائه تصویر گواهینامه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده.

8- تکمیل فرم عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی.(فرم شماره 6 پیوست می‌باشد).

9- ارائه قیمت پیشنهادی طبق فرم پیوست.

10- به کار گیری نیروی فنی و دارای تجربه در آبیاری مکانیزه به تأیید کارشناس مسئول فضای سبز الزامی می‌باشد.

 ب) مشخصات و شرح عملیات فضای سبز:

حسب مفاد مواد 1، 2، 3 و4 پیش‌نویس قرارداد پیوست.

تبصره:مساحت باغات و درختان دانشگاه طبق لیست پیوست حدود 46 هکتار می باشد که  43 هکتار آن به روش آبیاری قطره‌ای و حدود 2 هکتار آن به روش لوله‌گذاری پای درخت و1 هکتار آن به روش سنتی آبیاری می‌گردد.

از 8 هکتار چمن 7.5 هکتار آن به صورت آبیاری تحت فشار ( مخفی شونده ) بوده و نیم هکتار به صورت دستی (با شیلنگ) می باشد. (چمن زنی و حاشیه زنی حداکثر 8 روز یکبار می‌باشد).

 ج) سایر موارد:

1- تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به عهده پیمانکار می‌باشد و پیمانکار موظف است حقوق و مزایای کارگران را هر ماه برابر قانون کار سال 1394و 1395 پرداخت نماید. بدیهی است پرداخت مبلغ قرارداد ماه بعد به پیمانکار منوط به پرداخت حقوق ماه قبل کارگران می‌باشد.

2- در صورتی که دانشگاه دچار کمبود آب شود، آبیاری چمن‌ها و درخت‌ها بعد از وقت اداری دانشگاه الزامی خواهد شد و در این زمینه با هماهنگی کارشناس مسئول فضای سبز اقدام خواهد شد.

3- پرداخت کلیه کسورات قانونی از جمله بیمه و مالیات به عهده پیمانکار می‌باشد.

4- شیلنگ آبیاری مورد نیاز توسط پیمانکار تأمین خواهد شد.

5- ایاب و ذهاب کارگران و تأمین غذای آنان به عهده پیمانکار می‌باشد.

6- جمع‌آوری چمن‌ها، شمشادها و گلهای کوتاه شده، علفهای هرز و درختان هرس شده و نخاله‌های فضای سبز و آشغال از محوطه فضای سبز و انتقال آن به محل های مورد نظرکارفرما به عهده پیمانکار می‌باشد.

7- سرند و انتقال کود حیوانی از محل دپوی کود (داخل دانشگاه جهت کودپاشی و چمن‌کاری) تا پای کار بعهده پیمانکار می‌باشد.

8- ارائه یک فقره ضمانت‌نامه بانکی به منظور حسن اجرای تعهدات به میزان 10% قیمت کل پیشنهادی با تاریخ انقضای یکساله که با صلاحدید دانشگاه قابل تمدید می‌باشد، الزامی است.

9- جهت حسن انجام کار ناشی از مفاد قرارداد، از هر صورت وضعیت پرداختی 10% از کل کارکرد در هر ماه کسر خواهد گردید.

تبصره: آزاد نمودن ضمانت‌نامه بانکی، پرداخت 10% حسن اجرای تعهدات منوط به تسویه حساب پیمانکار از سازمان تأمین‌اجتماعی، رضایت کارگران از حیث برخورداری از مزایای مندرج در قانون کار و تحویل سالم اموال واگذار شده و تأیید مسئول فضای سبز دانشگاه می‌باشد.

10- تأمین بذر، کود، نهال و گلهای فصلی و زینتی به عهده کارفرما می‌باشد.بدیهی است در صورت قصور در مراحل کاشت، تأمین مجدد بر عهده پیمانکار می باشد.

11- تهیه و تأمین سم مورد نیاز (اعم از علف کش و آفت کش) جهت سمپاشی به عهده پیمانکار می‌باشد.

12- جمع آوری و حمل شیلنگهای فضای سبز (بصورت روزانه) در مناطق مختلف به عهده پیمانکار می‌باشد.

13- حذف درختان و درختچه‌های خشک شده و هرس گلدهی در زمان مقرر با هماهنگی کارفرما بعهده پیمانکار می‌باشد.

14- پرداخت مبلغ قرارداد بصورت ماهانه منوط به تأیید صورت وضعیت پیمانکار توسط کارشناس مسئول فضای سبز دانشگاه می‌باشد.

15- آماده‌سازی و کاشت گل‌های فصلی و درختچه های زینتی به عهده پیمانکار می‌باشد.

16- زمان بازدید توجیهی برای عموم شرکت کنندگان روز یک‌شنبه مورخ  94.10.27  ساعت 9 صبح بوده که از مقابل درب اصلی سازمان مرکزی شروع خواهد شد. حضور کلیه شرکت کنندگان محترم الزامی می‌باشد.

 د) مدت قرارداد:

مدت قرارداد از تاریخ 1394.12.01 لغایت 1395.09.15 (نه ماه و 15 روز) خواهد بود.

 ه) نحوه شرکت در مناقصه

1- واریز مبلغ 200/000/000 ریال(بیست میلیون تومان) به حساب شماره 51819 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش واریزی و یا به مبلغ فوق الذکر ارائه ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی در وجه دانشگاه به عنوان سپرده شرکت در مناقصه.

2- شرکت کنندگان در مناقصه می‌بایست مدارک خواسته شده را به قرار ذیل در پاکات قرار داده و هر سه پاکت را در لفاف مناسب و لاک و مهر شده قرار داده و حداکثر تا ساعت 10 روز سه شنبه مورخ94.11.06 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه تحویل و رسید دریافت دارند.

پاکت الف: اساسنامه شرکت به همراه آخرین تغییرات، مستندات مربوط به سوابق کاری، مستندات مربوط به صلاحیت های کاری

پاکت ب: فرم تأیید شرایط شرکت در مناقصه، پیش‌نویس قراردادها، فرم خوداظهاری، فرم مالیات بر ارزش افزوده، فرم منع مداخله کارکنان دولتی

 پاکت ج شامل دو پاکت مجزا به قرار ذیل:

پاکت ج الف : پاکت سر بسته حاوی ضمانت‌نامه سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ج ب: آنالیز و قیمت پیشنهادی

 توجه: نسبت به ارایه قیمت بر اساس جدول آنالیز پیوست ((جدول شماره 8)) اقدام گردد و در صورت لزوم سایر موارد با ارایه توضیحات تکمیل گردد.

توجه: شرکت کنندگان در مناقصه بایستی قیمت پیشنهادی خود را به صورت قطعی، هم به ریال و هم به حروف در پاکت لاک و مهر شده ارائه نمایند. در صورت مغایرت بهای عددی و حروفی، قیمتی که به حروف درج شده است ملاک بررسی خواهد بود.

توجه: به پیشنهادات قلم خورد شده و مخدوش و ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-         دانشگاه بر اساس مقرارارت آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

-         هزینه دو نوبت آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

-    در صورت انصراف نفر برنده، سپرده وی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد و در غیر اینصورت برنده مناقصه حداکثر در مدت یک هفته پس از اعلام نتایج بایستی نسبت به ارائه ضمانتنامه بانکی و تنظیم و امضای قرارداد اقدام نماید.

- زمان بازگشایی پیشنهادات در صورت دریافت پیشنهاد از سوی حداقل 3 نفر در مورخ 94.11.06 راس ساعت 11:00 صبح در محل دفتر معاونت اداری و مالی واقع در سازمان مرکزی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

 
((مدیریت امورحقوقی و قراردادهای دانشگاه زنجان))

 
 


ارسال شده در مورخه: 21-10-1394
آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی


انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه
طی احکامی از سوی ریاست محترم دانشگاه انتصابات صورت گرفت.


اطلاعیه قطعی گاز
قطعی گاز دانشگاه و خوابگاه ها


دریافت جایزه ملی علامه طباطبایی توسط دکتر علی رمضانی
دکتر علی رمضانی عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان بعنوان یکی از 20 دانشمند برتر علمی کشور انتخاب و تجلیل شد.


همایش ملی «جوانان، ازدواج و خانواده» برگزار شد.
همایش ملی «جوانان، ازدواج و خانواده» با همکاری دانشگاه زنجان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع دفتر ریاست و روابط عمومی